Vergi uçotu mühasibat uçotunun tərkib hissəsi olsa da, xüsusi yanaşma tələb edir. Belə ki, uçot zamanı xərc maddələrinə və sənədlərinə düzgün yanaşma olmadığı təqdirdə vergi məcəlləsinin tələblərindən artıq vergi hesablamaları yaranır. Yüksək ixtisaslı mütəxəssislərimiz xərclərin sənədləşməsi sisteminin vergi məcəlləsinin tələblərinə uyğun qurulmasında öz biliklərini Sizinlə bölüşməyə hazırdılar:
-vergi uçotunun kompleks aparılması;
-vergi münaqişələrinin sahibkarın xeyrinə həll edilməsi;
-vergi yoxlamalarında iştirak edilməsi və müəssisənin mənafeyinin qorunması;
-gəlir və xərc sənədlərinin hazırlanması və uçotunun aparılması;
-vergi planlaşdırması və məsələləri üzrə konktret məsləhətlərin verilməsi.