Dövlət Vergi Xidmətindən bildirilib ki, fiziki şəxsin yenidən uçota alınması üçün aşağıdakı sənədlər tələb olunur:
• “Fiziki şəxsin uçotu haqqında ərizə”;
• ərizə səlahiyyətli nümayəndə tərəfindən təqdim edildikdə notariat qaydasında təsdiq edilmiş etibarnamə və şəxsiyyəti təsdiq edən sənədin surəti;
• “Xüsusi vergi rejiminin tətbiqi barədə məlumat” (xüsusi vergi rejimi ilə fəaliyyət göstəriləcəksə).
Əlavə olaraq təqdim edilə bilər:
• “Vergi ödəyicisinin əlavə dəyər vergisinin məqsədləri üçün qeydiyyata alınması haqqında ərizə”;
• “Bankda hesab açılması məqsədilə şəhadətnamə-dublikatın alınması üçün ərizə”;
• “Elektron sənəd mübadiləsi haqqında Ərizə”;
• “Vergi orqanı ilə vergi ödəyicisi arasında qarşılıqlı məlumat mübadiləsinə dair müqavilə”.
Xidmət ərazi (torpaq mülkiyyətçilərinə və ailə kəndli təsərrüfatlarına münasibətdə torpağın yerləşdiyi ərazi) prinsipi nəzərə alınmaqla vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzləri (Bakı şəhərində və “ASAN Xidmət” mərkəzlərinin yerləşdiyi inzibati ərazi vahidlərində yerləşən xidmət mərkəzi istisna olmaqla), Naxçıvan MR DVX-nin struktur bölmələrinin Bəyannamələrin yoxlanılması və uçotun təşkili şöbələri/ bölmələri, Şuşa və Zəngilan RVŞ-nin Vergi ödəyicilərinə xidmət və uçotun təşkili strukturları, “ASAN Xidmət” mərkəzləri (ərazi prinsipi nəzərə alınmamaqla) və KOB evlərində həyata keçirilir.