Bəzən böyük həvəslə qurulmuş biznes bəzi səbəblərdən dolayı fəaliyyətini dayandırmaq məcburiyyətində qalır. Bəs biznesin bağlanmasına nələr səbəb olur:
-bağlanan bizneslərin 20%-i sahibkarın irəli sürdüyü xidmət və ya məhsula bazarda tələbatın aşağı olmasının qurbanı olur;
-biznes qurarkən qoyulan vəsait və onun necə və hara xərclənməsi önəmli faktordur. Bəzən vəsait yetərsizliyi yaranır ki, bu da biznesin bağlanmasına səbəb olur. Bu səbəb bağlanan bizneslərin 14%-ni təşkil edir;
-biznesin qurulmasında mühüm məsələlərdən biri də komandanın qurulmasıdır. Belə ki bağlanan bizneslərin 11 %-nin bağlanma səbəbi düzgün komandanın qurulmamasıdır;
-biznes mühitində sağlam rəqabət biznesin inkişafı üçün çox önəmlidir, lakin bu zaman risklər də qaçılmaz deyil. Hesablamalara görə 9 % biznes rəqabət mübarizəsində uduzduğu üçün bağlanmağa məcbur olur;
-həm bazar seqmenti, həm də məhsul düzgün dəyərləndirilmədikdə biznesin bağlanmasına gətirib çıxarır. Bu da ümumi bağlanmanın 7%-ni təşkil edir;
-biznesin ən vacib məqsədi keyfiyyətli məhsul istehsal etməkdir. Məhsulun keyfiyyətinin aşağı olmasından dolayı 7% biznes bağlanmağa məcbur olur. Həmçinin məhsulun bir biznes modeli olmalıdır. Vaxtında və düzgün biznes modeli hazırlanmadığından 7% biznes vaxtından tez bağlanmalı olur;
-son olaraq düzgün marketinq aparmaqla biznesi inkişaf etdirmək mümkün olduğu kimi, yanlış marketinqin nəticəsində biznes bağlanmaq təhlükəsi ilə üzbəüzqalır. Bağlanmaların 6%-ni də məhz bu səbəb təşkil edir.
Yeni bir biznes qurarkən sahibkar yuxarıdakı risklərin hər birini diqqətlə nəzərdən keçirməlidir. Hər kiçik səhv böyük uğursuzluğun başlanğıcı ola bilər.